Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 η εκδήλωση του Δημοκρατικού Γυναικείου Συλλόγου Αγίας Παρασκευής (μέλος της ΟΓΕ), στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΝΕΕΓΥΛ Αγίας Παρασκευής.
Κεντρική ομιλήτρια ήταν η Τσότρα Κωνσταντίνα, ψυχολόγος, μέλος του Δ.Σ της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας.
Συμμετείχαν με ομιλίες η Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγίας Παρασκευής με την Αντιπρόεδρο Ριζοπούλου Αλκμήνη, οι εκπαιδευτικοί Αθανασόπουλος Φίλιππος από το 1ο ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής, Παπαγεωργίου Αλεξάνδρα Σύμβουλος Σχολικής Ζωής στο 2ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής, μαθητές μέλη των 15μελών μαθητικών συμβουλίων των ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από το 6ο Νηπιαγωγείο ,το 4ο Δημοτικό Σχολείο, το 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής,που μαζί με τις δασκάλες της μουσικής Λούζη Μαργαρίτα, Αλευράκη Πόπη και Μητρουλιά Ευγενία τραγούδησαν για τη συλλογικότητα και την αλληλεγγύη.
Στην εκδήλωση συμμετείχε και το παιδικό τμήμα των Εργαστηρίων Τέχνης Αγίας Παρασκευής ,που με την καθοδήγηση του καθηγητή τους Κου Λιούγκα Βαγγέλη φιλοτέχνησαν έναν εντυπωσιακό πίνακα για το bullying.
Η επιτυχία της εκδήλωσης μας δίνει αισιόδοξα μηνύματα ότι ο αγώνας μας είναι κοινός . Το ριζοσπαστικό γυναικείο κίνημα, από κοινού με το γονεικό κίνημα, το μαθητικό κίνημα, τους εκπαιδευτικούς, τους μαζικούς φορείς, με την αγωνιστική μας διεκδίκηση μπορούμε να δείξουμε στην πράξη τον δρόμο που θέλουμε να ακολουθήσουν και τα παιδιά μας, έτσι ώστε να καλλιεργούνται ριζικά διαφορετικές αξίες απέναντι στον ατομικισμό και την αδιαφορία.Και υπάρχουν πολλά παραδείγματα από το χώρο των σχολείων που γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές από κοινού μέσα από τους Συλλόγους Γονέων και τα 15μελή, με τη βοήθεια των μαζικών φορέων χαράσσουν αυτό το δρόμο με πρωτοβουλίες αλληλεγγύης, διεκδίκηση γύρω από ζητήματα που καίνε τις λαϊκές οικογένειες, ενίσχυση της επαφής με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό, διεκδίκηση ελεύθερων χώρων, πρωτοβουλίες στήριξης των μαθητών και των οικογενειών τους που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα. Στη θέση της αδιαφορίας για το τι συμβαίνει γύρω μας να μπει η οργανωμένη διεκδίκηση, στη θέση της καλλιέργειας κλίματος απειλής μαθητών από μαθητές να προτάσσουμε την συλλογικότητα και την αλληλεγγύη.