Του Στρατή Μαζίδη
Η Αγίας Τριάδος είναι ένας βασικός οδικός άξονας της πόλης ενώ σε σημαντικό τμήμα της αποτελεί εμπορικό κέντρο της περιοχής με πλήθος καταστημάτων, πολλά εκ των οποίων με είδη πρώτης ανάγκης.
Ωστόσο υπάρχουν φορές που η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Ο λόγος; Είναι ένας δρόμος διπλής κατεύθυνσης, από τον οποίο διέρχεται και λεωφορείο, παρκάρουν ΙΧ και με πλάτος που δεν ξεπερνά τα 9,5 μέτρα (μέτρηση μέσω Google Maps στο ύψος του σούπερ μάρκετ).
Η μονοδρόμηση είναι μια λύση, η οποία παράλληλα επιτρέπει την στάθμευση των ΙΧ. Το είχαμε δει όταν η Αγίου Ιωάννου ήταν μονόδρομος όπου λειτουργούσε άψογα. Πλην όμως η συγκεκριμένη περιοχή στερείται ρυμοτομίας, δηλαδή κυριολεκτικά κάθετους και οριζόντιους δρόμους οι οποίοι θα μπορούσαν να αναλάβουν το επιπλέον φορτίο της Αγίας Τριάδος εξισορροπώντας την κατάσταση.
Επιπρόσθετα ανοίγει και ένα άλλο θέμα προς συζήτηση. Η λειτουργία καταστημάτων υψηλής επισκεψιμότητας - κίνησης σε δρόμους όπως η Αγίας Τριάδος δίχως αναγκαίες υποδομές [θέσεις στάθμευσης].
Η αλήθεια είναι ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες και με τα υπάρχοντα τεχνικά δεδομένα του δρόμου δεν μπορούμε να έχουμε και διπλή κατεύθυνση και στάθμευση. Το ζούμε από χρόνια στην Αγίου Ιωάννου όταν κάποιοι παρκάρουν μέσα στη μέση. Ή το ένα θα έχουμε, ή το άλλο, υπό την προϋπόθεση πως δε μας αρέσει το μπάχαλο, αλλά μια στοιχειώδης τάξη.
Διαφορετικά εξακολουθούμε ως έχουμε με μια κατάσταση χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Σε κάθε περίπτωση είναι θέμα προτεραιοτήτων και του τι πόλη θέλουμε.