Σε λειτουργία το " 1110 " για την καταγραφή αιτημάτων πολιτών και φορέων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω κακοκαιρίας

φωτο: Περιφέρεια Αττικής

Ενεργοποιήθηκε η γραμμή 1110 από το Κέντρο Επιχειρήσεων (ΚΕΠΙΧ) της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ μετά από εντολή του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη.

Η λειτουργία της γραμμής θα είναι 24ωρη και σκοπός είναι η καταγραφή πάσης φύσεως αιτημάτων πολιτών και φορέων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα».

Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει καμία χρέωση για τους πολίτες όταν το καλούν.

Η σχετική απόφαση ελήφθη καθώς τοπικά δημοτικά οδικά δίκτυα παραμένουν κλειστά με συνέπεια να υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα στις μετακινήσεις και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.


Νεότερη Παλαιότερη