Μετά από πολλά ερωτήματα και δημόσιες αναρτήσεις μας ο Δήμαρχος έφερε καθυστερημένα στην Οικονομική Επιτροπή της 3ης Μαρτίου, την απευθείας ανάθεση της μίσθωσης μηχανημάτων για τα κλαδέματα και τις μεταφορές ως θέμα, (Εκτός Ημερησίας Διάταξης) στέλνοντας την εισήγηση-απόφαση χωρίς κανένα άλλο παραστατικό, 12 λεπτά πριν την συνεδρίαση!!! Ο επικεφαλής της Νέας Αρχής το κατήγγειλε και αποχώρησε από την συνεδρίαση – παρωδία.
Η απόφαση της απευθείας ανάθεσης φέρει ημερομηνία 17 Φεβρουαρίου, αφού επί τρεις ημέρες έψαχναν να βρουν κατάλληλα μηχανήματα και ακύρωναν άλλες αποφάσεις απευθείας αναθέσεων. Αυτό και ως απάντηση σε κάποιους που αλληλοσυγχαίρονται και προβάλλουν ότι τα είχαν οργανώσει όλα στην εντέλεια. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν έκαναν σχεδόν τίποτε στην οργάνωση και την πρόληψη, από αυτά που προβλέπει ο νέος νόμος 4662/2020 για την πολιτική προστασία και ειδικότερα «..επικαιροποιημένη κατάσταση του διαθέσιμου ανθρώπινου δυναμικού, των μέσων και υλικών πολιτικής προστασίας, παρακολουθώντας το επίπεδο ετοιμότητάς τους, σύμφωνα με τις οδηγίες … ανθρώπινο δυναμικό, υλικά και μέσα που διατίθενται εκτός Δήμου για την παροχή υποστήριξης σε καταστάσεις επιπέδου έκτακτης ανάγκης…» Αλήθεια θα μας απαντήσει κάποιος για το ποιος υπέγραψε την εισήγηση των προσλήψεων πολιτικής προστασίας μιας και η αρμόδια Διεύθυνση, ούτε υπέγραψε, ούτε συμφώνησε για την προκήρυξη των συγκεκριμένων προσλήψεων γενικών καθηκόντων!!!
Είχε υποχρέωση επίσης ο Δήμαρχος, μιας και προχώρησε με αυτή την κατ εξαίρεση διαδικασία, να την φέρει στην πρώτη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία σημειωτέον πραγματοποίησε στο μεσοδιάστημα δύο συνεδριάσεις. Δεν το έκανε και ο καθένας αντιλαμβάνεται γιατί. Τώρα αν εκτός από αυτή την διαδικαστική μεθόδευση και ενδεχομένως παραβίαση της νομιμότητας, έγινε χρηστή διαχείριση του δημοτικού χρήματος, θα αφήσουμε να βγάλετε τα συμπεράσματα μόνοι σας, συγκρίνοντας τις υπερκοστολογήσεις του Δήμου μας (μεγαλύτερες και από τα εγκεκριμένα αναλυτικά τιμολόγια στα οποία δίνονται μεγάλες εκπτώσεις), με αντίστοιχες τιμές μισθώσεων άλλων Δήμων (πολύ μικρότερες). Το αποτέλεσμα είναι ότι για άλλη μία φορά με αδιαφανή κατά την άποψή μας διαδικασία, χωρίς συνθήκες ανταγωνισμού, σπαταλήθηκαν 148.800 ευρώ (χωρίς να έχουμε τελειώσει ακόμη).
Ρωτάμε και περιμένουμε απαντήσεις:
1.Ποιοι διαπραγματεύτηκαν αυτές τις «εξωφρενικές» τιμές;
2.Τις υπέγραψαν οι αρμόδιες υπηρεσίες Καθαριότητας και Περιβάλλοντος και πότε; Ή ενημερώθηκαν εκ των υστέρων;
3.Ποιοι είναι οι όροι της σύμβασης, ποιοι τους γνωρίζουν και γιατί δεν εστάλησαν στην Οικονομική Επιτροπή;
4.Γιατί δεν αξιοποιήθηκε εξ αρχής η δυνατότητα του προγράμματος της Περιφέρειας;
5. Γιατί στο Τοπικό Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας, αν το έχουν συντάξει, δεν προέβλεψαν συμβάσεις-πλαίσιο με επαγγελματίες, τεχνικούς και χειριστές που θα κληθούν να παράσχουν τις υπηρεσίες τους με προσυμφωνημένους όρους και τιμή μονάδας;
Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για την δημοτική αρχή, η οποία αντιλαμβάνεται τον ρόλο της να ανακοινώνει ειδικούς συμβούλους, να φωτογραφίζεται αυτάρεσκα και να εκδίδει ανακοινώσεις που λιβανίζουν το ανύπαρκτο έργο της. Η αυτοκριτική είναι άγνωστη λέξη γι αυτούς.
Θυμήθηκε επίσης, με καθυστέρηση τριών εβδομάδων ο Δήμαρχος, να επαινέσει την Περιφέρεια για την συνδρομή της στην κακοκαιρία!!! προφανώς γιατί έπρεπε πρώτα να μοιράσει αλλού ευθύνες και να ανταλλάξει επαίνους με τα στελέχη του.
Για άλλη μια φορά η δημοτική αρχή τρέχει πίσω από τα γεγονότα, δέσμια της ανοργανωσιάς, της αδιαφάνειας και της κακοδιοίκησης, ενώ τον λογαριασμό τον φορτώνει στους δημότες.
ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ