Εσχάτως δημιουργήθηκε θέμα με την πρόσληψη από τον ΠΑΟΔΑΠ ενός ανθρώπου έναντι 15.000 ευρώ για ένα έτος ώστε να αναλάβει την επικοινωνία του Νομικού Προσώπου. Αμέσως σηκώθηκε η συνήθης άσκοπη θύελλα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στα πλαίσια του κουβέντα να γίνεται με τη συνθηματολογία περί βολέματος κτλ. Ας δούμε και λίγο την ουσία.
Του Στρατή Μαζίδη
Η διοίκηση του ΠΑΟΔΑΠ θα κάνει αυτά τα οποία αυτή θεωρεί πως πρέπει να πράξει. Αν λοιπόν κρίνει ότι πρέπει να δώσει 15.000 ευρώ σε κάποιον για την επικοινωνία, ας τα δώσει. Αρκεί βέβαια αυτός/η που θα αναλάβει το έργο για το 12μηνο να έχει κάποια σχέση με αυτό που προσδιορίζεται ως επικοινωνία. Γενικά τα τελευταία χρόνια ακούμε για "επικοινωνία" και "επικοινωνιακές ανάγκες" του ΠΑΟΔΑΠ.
Η πόλη πράγματι δε μαθαίνει τι κάνει το Νομικό Πρόσωπο. Αυτό όμως δεν είναι θέμα επικοινωνίας αλλά αντίληψης. Όταν πχ πέρυσι το χειμώνα ο ΠΑΟΔΑΠ έβγαζε τα φυλλάδια για τα προγράμματα λίγο πριν τα Χριστούγεννα (!), δεν το λες θέμα επικοινωνίας.
Ομοίως η πόλη ούτε πέρυσι ούτε φέτος αντελήφθη αν συνεχίζεται ή όχι το Summer Camp. Ούτε αυτό το λες θέμα επικοινωνίας.
Επίσης η σμίκρυνση του μεγέθους του κάποτε καθιερωμένου κινηματογράφου που μετακόμισε σε έναν χώρο ο οποίος ακόμη τελεί υπό διαμόρφωση και η μετατροπή εν πολλοίς σε ταινιοθήκη, δεν είναι θέμα επικοινωνίας. Ποια θα ήταν άραγε η προσέλευση του κόσμου αν υπήρχε συμβολικό αντίτιμο; Τηρούνται στατιστικά στοιχεία παρουσίας θεατών ώστε να μπορέσουμε να συγκρίνουμε με τα χρόνια που το σινεμά λειτουργούσε στο 2ο Γυμνάσιο;
Επιπλέον όλα αυτά τα χρόνια έχουν παραιτηθεί από μέλη του Δ.Σ. του Νομικού Προσώπου πάρα πολλά πρόσωπα ορισθέντα από την πλειοψηφία. Αν δεν έπεσε καμιά επιδημία παραιτήσεων, ούτε αυτό το λες θέμα επικοινωνίας.
Ο ΠΑΟΔΑΠ έχει θέμα λειτουργίας και αντίληψης. Αντί για ναυαρχίδα της Δημοτικής Αρχής (όχι μόνο αυτής αλλά και της προηγούμενης) θυμίζει περισσότερο Αχίλλειο Πτέρνα. Κακό αν είσαι ο Αχιλλέας, θαυμάσιο αν είσαι ο Πάρης.