Μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηριστεί η κατάσταση που επικρατεί στο Ι.Κ.Α. Αγίας Παρασκευής στην οποία δυστυχώς συμβάλλουν διοίκηση και ασφαλισμένοι.
Είναι γεγονός ότι λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας αρκετός κόσμος που απαξίωνε τον ασφαλιστικό του φορέα πλέον έχει στραφεί σε αυτόν. Ακόμη και για ειδικότητες που έκλεινε κανείς ραντεβού άμεσα πλέον πρέπει να περιμένει ένα διάστημα που αγγίζει το μήνα.
Κι ενώ υπάρχει αυτή η δύσκολη κατάσταση, κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη βελτίωσή της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η γραμματεία του Ι.Κ.Α. στον πρώτο όροφο. Μέχρι πριν 2 χρόνια λειτουργούσε μέχρι το πέρας των ιατρικών ραντεβού. Μια μέρα όμως αποφασίστηκε ότι θα έπρεπε να κατεβάζει ρολά στις 17:30. Πόσοι ασφαλισμένοι δε βγήκαν από το γιατρό με παραπεμπτικό για κλινικές εξετάσεις (όπως π.χ. αιματολογικές) και κατευθυνόμενοι στη γραμματεία τη βρήκαν κλειστή όντας αναγκασμένοι να επανέλθουν στο Ι.Κ.Α. μόνο και μόνο για να κλείσουν ραντεβού. Ειδικά για το Ι.Κ.Α. της πόλης μας δεν είναι δυνατό να κλείσει κανείς ραντεβού για εξετάσεις μέσω του 184 όπως συμβαίνει με άλλα υποκαταστήματα. Έχουμε μάλιστα μαρτυρίες ανθρώπων πως η γραμματεία πως η γραμματεία δεν περιμένει να πάει ακριβώς 17:30 –σε μια ώρα που το υποκατάστημα είναι γεμάτο ασθενείς- αλλά κλείνει νωρίτερα και αρχίζει η χαλάρωση.
Δε γνωρίζουμε ποιος φωστήρας είχε τη φαεινή ιδέα η γραμματεία να μην παραμένει ανοικτή ως το πέρας των ιατρείων, αλλά ας αναλογιστούν την ταλαιπωρία αρκετών συμπολιτών μας που πρέπει να ξαναπάνε στο Ι.Κ.Α. για να κλείσουν το ραντεβού.
Μεγάλο όμως μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι ασφαλισμένοι που κλείνουν ραντεβού, δεν προσέρχονται αλλά δε μεριμνούν για την ακύρωσή του. Χαρακτηριστικά ιατρός του Ι.Κ.Α. της πόλης μας έλεγε: «στην ειδικότητά μου είμαι 6 άτομα. Τουλάχιστον 5 από τα δικά μου ραντεβού δεν έρχονται. Αυτό αν το πολλαπλασιάσουμε με τον αριθμό των συναδέρφων και επί τις ημέρες της εβδομάδας μας κάνει 150 χαμένα ραντεβού! Την ίδια στιγμή κόσμος που έχει άμεση ανάγκη υποχρεούται να αναμένει επειδή κάποιοι αποφασίζουν να μην προσέλθουν και να μην ειδοποιήσουν το 184.» Αλλά και σε άλλη ειδικότητα έχουμε παρατηρήσει να μην μπορεί να βρει κανείς ραντεβού νωρίτερα του μηνός αλλά ο γιατρός να μην έχει σχεδόν ποτέ κόσμο.
Σε όλα αυτά το πρόβλημα έρχεται να επιτείνει η ηλεκτρονική συνταγογράφηση καθώς πολλοί συμπολίτες μας προσέρχονταν δίχως ραντεβού και οι ιατροί όταν δεν είχαν κόσμο τους εξυπηρετούσαν για να τους γράψουν τα φάρμακά τους. Πλέον είναι και αυτοί αναγκασμένοι να προσέρχονται περισσότερες φορές στο Ι.Κ.Α. για να εξασφαλίσουν τη θεραπεία τους μιας και οι συνταγές γράφονται με το σταγονόμετρο.
Καλό λοιπόν θα ήταν από τη μία η διοίκηση να μην ταλαιπωρεί τους ασφαλισμένους κρατώντας τη γραμματεία ανοικτή (άλλωστε για ένα μισάωρο γίνεται το θέμα) και από την άλλη οι τελευταίοι να μην κλείνουν ραντεβού απλά και μόνο για να τα κλείσουν ή τουλάχιστον με αίσθημα υπευθυνότητας και σεβασμού στο συνασφαλισμένο που ενδεχομένως έχει άμεση ανάγκη, να ακυρώνουν εγκαίρως το ραντεβού τους.